torsdag 25 juli 2013

Skilda Världar

Ni minns väl den berömda dokusåpan från 1990-talet?! Skilda Världar. Som jag och Mange för tillfället håller på plöjer igenom. Som ni kanske vet så blir man ju ganska besatt när man väl börjar kolla och nu efter ett par hundra avsnitt så är man ganska inne i serien. 

I alla fall det som jag skulle komma till var då en sak som jag reagerade på när vi kollade igår. Jag är väl medveten om att detta bara är en serie och därmed påhittat! Men jag kunde inte låta bli att reagera på att de inte ansåg det som något konstigt att inleda ett förhållande med sin kusin. De påstod att det inte alls var så nära släkt och att det därför inte var något konstigt att vara tillsammans. 

I min värld är kusiner visst nära släkt, vet inte om jag är ute och cyklar men! Inte skulle jag då vilja att Wilton kom hem och sa att han var tillsammans med sin kusin alla fall! :)

Tack, då har jag fått det ur mig. :) men som sagt är mycket medveten om att det bara är en gammal dokusåpa vi talar om här ;) hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar