söndag 12 augusti 2012

Sunday

Mötte upp Mange utanför körskolan, det gick bra med fickparkeringen idag sa han. Sen åkte vi och kikade på en sak som jag verkligen är i akut behov av nu såhär innan skolstart. Med tanke på att jag ska skriva mitt examensarbete under hösten/ vintern. Och vad kan det vara? Jag antar att ni fatta, en dator! (Liten smidig å ha med till skolan OCH som framförallt inte stänger av sig själv om man är mitt uppe i en uppsats, vilket vår andra gör som har 4 år på nacken). Men nu är det fixat. Nu inväntar då bara skolstart!

Men föööörst ska jag avnjuta en härlig vecka i Alanya med trevligt sällskap!! :D


Å nu då? Jo jag ska göra mig i ordning för å åka till Södertälje. Långt, jag vet. Tanken var att vi skulle åka kommunalt men med tanke på hur sent vi kommer komma hem då så valde jag att köra istället. Eftersom vi båda ska upp å jobba i morgonbitti också. Såååå kom igen nu BAJEN !! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar