söndag 27 maj 2012

Söndag

Och därmed var det åter alldeles tyst i huset. Ensam sitter jag här, vilket jag kommer få göra nu i de kommande två veckorna. Då min karl har givit sig iväg på eget äventyr! Det kändes jobbigt att lämna honom vid bussen tidigare idag. Det var ju väldigt längesen som vi var ifrån varandra så länge och aldrig någonsin har det skett att det är han som åker bort och jag stannar hemma! Men jag hoppas att dessa 12 dagar kommer till att gå fort.

Älskling, jag håller alla tummar och tår på att detta kommer att gå vägen nu!!

Annars då har helgen varit minst sagt fartfyllt som vanligt. Angelica och Gustav har varit på visit och jobbat å grejjat! Så duktiga så, vilket vi uppskattar väldigt mycket! Vi tre åt middag på resturang Kreta innan de åkte hemåt mot Södertälje igen! Mysigt Mysigt! :)

Nu inväntar jag som alltid vid denna tid BB - live!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar